Svar:)

Publicerat: 2012-05-20 Kl: 23:44:39 | I kategori: Träningar


Har fått några frågor (JÄTTE KUL) som jag tänkte att jag skulle svara på i ett inlägg.

1. Din kompis som du tränar med som har en BC, har hon också en blogg?
- Tyvärr inte. Men om det finns intresse skulle jag säkert kunna få lägga upp något klipp ibland från när dom tränar/tävlar. Hon är grymt duktig!

2. Hur gammal är du?
- 22 år, fyller 23 i december.

3. Hur gammal är Vicky?
- 2,5 år

4. Tränar du agility med dina andra hundar också?
- Jag har en hund till, Chivas. Han vågar jag tyvärr inte träna med eftersom han har opererat höften:/ Den andra hunden som ofta syns i bloggen, mammas hund Sussie har bara provat på lite smått. :)


Jätte roligt att det kommer in lite frågor, det ökar verkligen motivationen till att blogga:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0