Härlig dag

Publicerat: 2012-05-27 Kl: 23:22:34 | I kategori: Träningar


I dag har jag och mamma spenderat några timmar vid sjön med hundarna.
Jag hade köpt med massa picnicmat som jag bjöd på, det är ju morsdag:)
Vi hade det jätte mysigt i solen samtidigt som hundarna sprang och busade. Självklart blev det en del bad med;)

På tal om något annat. Jag har inte hunnit träna agility sen i torsdags, och tror inte heller jag kommer hinna det förrän tidigast onsdag:( Kombinationen av chock värme och att ha jobbat MASSA gör att det inte är lätt att få ihop det.. I början på nästa vecka jobbar jag också ganska mycket. Sen är det kurs med Chivas, jag ska vara hjälptränare osv..Några timmar till på dygnet, tack!
Jag ska väl inte deppa ihop;) Vicky har fått grymt mycket vatten träning och annan motion, så hon blir inte lidande av att ta det lugnt med agilityn. Vi ska ju dessutom smyga igång med träningen, så vår lugna vecka passar nog bra!
Och hinner vi inte innan, så har vi iallafall den gemensamma träningen på torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0