:)

Publicerat: 2012-05-17 Kl: 08:57:56 | I kategori: Träningar


Igår körde jag AGILITY igen!

När agility-fortsättningskursen var slut undrade Gina om jag ville köra banan ett varv med hennes Jack Russell. Självklart ville jag det:D
Vad annorlunda det var att handla en hund som man inte är van vid, dessutom en väldigt erfaren (klass 3) hund. Loke är ju jätte snäll så det blev inga som helst problem, gick faktiskt riktigt bra:) vad kul det var att vara tillbaka på banan!

Ikväll skulle Gina träna med sin BC och då skulle hon även ta med Loke. Så det blir att träna Jack Russell ikväll:D

På söndag eller måndag ska jag börja träna lite smått med vicky igen! Eller vi börjar med att lägga ner pinnarna på marken, men ändå, vi kommer vara tillbaka på planen:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0