Beställt!

Publicerat: 2012-05-25 Kl: 08:32:25 | I kategori: Träningar


Nu har jag beställt en rosa flytväst till Vicky! Ska beställa en till Chivas också men jag väntar tills han har varit på rehab nästa vecka.
Känns bra om dom har flytvästar då de är riktiga vattendjur. Vill dessutom prova på att simma med dom, mer än nu då det bara leker, och då är ju flytväst en självklarhet!

Självklart blev det en Hurtta flytväst. Jag är verkligen helt insnöad på deras produkter. Har deras täcken till hundarna, agilityvästen till mig mm. Dessutom hade deras flytväst fått högsta betyg i Härliga Hunds test.

Är det någon av er som har en Hurtta flytväst till eran hund :)?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0