1 vecka sedan

Publicerat: 2012-05-02 Kl: 14:07:27 | I kategori: Träningar


Idag är det en vecka sedan vicky opererade sig.
Fortfarande har hon ingen aptit att tala om, känns som om att jag försökt med allt! Kokt kycklin/fisk, sylta, grillad kyckling, MASSA olika sorters burkmat, olika torrfoder mm..
Var iaf i kontakt med veterinären nyss om att ett stygn inte läkt riktigt kant i kant + att hon fått en hård kula under första stygnet. Detta var dock ingen fara utan, något som kunde ske när dom sytt med de stygnen dom gjort.
När jag ändå pratade med dom tog jag upp det med maten. Veterinären sa att det är väldigt viktigt att hon ÄTER under läkningsprocessen. Så hon fick helt enkelt äta det hon ville, det jag får i henne. Just nu, nötfärs..

Så här ser stygnen ut idag, en vecka efter operationen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0