Veterinärbesöket

Publicerat: 2012-03-20 Kl: 16:49:43 | I kategori: Allmänt


Som jag skrev förut har Vicky idag varit inne hos veterinären och tagit ett till blodprov, för att mäta progesteronhalten i blodet. Allt gick jätte bra, när dom väl fick något blod:P Veterinären stack flera gånger men kärlen bara rullade undan och det kom inget. Tur att Vicky är så snäll, hon brydde sig knappt inget. När veterinären väl träffade kärlet så spruta det ut istället, hann allt droppa en del innan hon fick på röret. Mesiga jag fick titta bort en stund:P
Svar på detta provet får vi nästa torsdag. Då ska jag ändå in på rehab med Chivas så då skulle vi prata när jag ändå är därinne. Hoppas att allt är över nu och att det inte behövs göras något:)

Något som jag blev posetivt överraskad över idag var när jag rinde försäkringsbolaget. Jag hade för mig att Vickys självrisk låg på 2500 + 25%. Blev glatt överraskad när han på Folksam sa att den låg på 1500 + 20% Så istället för att betala 2600kr behövde jag "bara" betala 1800kr för detta och förra besöket:P

image description
Nu har hon ett till plåster..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0