Träning

Publicerat: 2012-03-29 Kl: 23:42:07 | I kategori: Tävlingar


Efter beskedet om att vicky ska opereras kände jag mig ganska låg. Jag och Gina hade bestämt att träna på eftermiddagen, var ganska omotiverad innan jag åkte dit..
När jag såg vickys glädje när hon förstod att vi skulle träna, kunde jag inte annat än känna samma. Hennes härliga inställning smittar verkligen av sig!

Idag byggde vi upp en av hoppbanorna från helgens tävling. Det var den banan där vi snöpligt fick 5 fel, men med en kanon tid.
Jätte kul att kunna köra igenom den såhär i efterhand, samtidigt som man får massa tips från Gina. särskilt med den förbaskade böja tunneln i slutet, som blev vårat fall förra helgen;)
Vicky var verkligen hur duktig som helst idag. Vi hade en bra känsla nästan hela tiden. Sista rundan var hur go som helst. Jag kunde lämna vicky i starten och gå upp ovanför tunneln, vilket gav mig gott om tid att positionera mig till hinder 4. Sen var det bara att KÖRA! Vicky var såå taggad! Bästa tiden vi fick idag var 6s snabbare än vad vi sprang loppet på i helgen. Varför kunde jag inte gjort då, som jag gjorde idag? Då hade vi vunnit;) ha!

Efter träningen gick vi en lång sväng med båda mina vovvar och ginas i skogen. Hur härligt som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0