Träning 14/3

Publicerat: 2012-03-18 Kl: 21:39:58 | I kategori: Träningar


Så himla skönt att man kan börja träna utomhus! Hur ser det ut hos er, vår?:)
Här kommer ett litet klipp från en av sakerna vi tränade på i onsdags. Gött med Ginas röst i bakgrunden, "jobba!!" ;) Så tacksam för all hjälp vi får av henne!

 



Vad fungerade bra?
Syns inte just på detta klippet, men det känns som att jag vågar springa på mer, vilket resulterar i ett bättre flyt.
Försöker verkligen jobba på att hela tiden röra mig. Dock visar inte detta klippet det bästa:P
Är inte heller med på filmen, men slalomet kändes väldigt bra idag. Nu jobbar vi på att hon ska kunna ta det i högre fart och verkligen "sätta" sig så hon hinner med alla pinnar.

Vad kan bli bättre/hur?
Tajta svängar. Som ni ser blir det gärna att Vicky flyter ut där, vilket resulterar i sämre flyt. Jag är för dålig i min tajmin med att få upp armen för att visa henne, detta måste jag bli bättre på.
Jag behöver bli bättre på att kunna sammordna min hjärna och min kropp när farten ökas;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0