Tävlat!

Publicerat: 2012-03-11 Kl: 20:45:17 | I kategori: Tävlingar


Idag har ju vi varit och tävlat i Älmhult. Åkte hemifrån kl 05:30 och var hemma 18:00;)
Resultatet blev: (tre ho-lopp) en disk, en 6:e plats och en 8:e plats. Jätte nöjd med vicky! Hade jag inte klantat mig ganska ofta hade resultaten varit bättre. Tur att jag har den bästa hunden:)
Berättar mer om tävlingen när jag sitter vid en dator. Nu ikväll la nämligen labtop laddaren av, så datorn är död:/ ska beställa hem en ny laddare i dagarna. Fram tills dess, eller om jag är hos pappa, blir det tråkiga mobilinlägg:/ man blir ju handikappad när inte datorn funkar!

Snart blir det sängen, är helt slut:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0