Från tävlingen i Älmhult 11:e mars

Publicerat: 2012-03-19 Kl: 12:09:00 | I kategori: Tävlingar


Lägger upp ett av klippen från öppen ho-klass. Handlingen vid första tunnelsekvensen blev inte alls blev som jag tänkt. Detta var verkligen en spring bana, och jag hamna efter redan från början eftersom jag klanta mig;) Att jag hela tiden var lite efter resulterade i att det inte blev något vidare flyt, Vicky flöt ut eftersom jag inte var på rätt plats och kunde visa. Sen är det jäkligt surt att hon går ut ur slalomet på typ sista pinnen! Där kommer lopets 5 fel samt att vi förlorar massa tid eftersom man måste börja om.
Det som jag är nöjd över med loppet är att Vicky verkligen kämpade! Trots att jag var urkass ställde hon upp och körde helhjärtat med fullt fokus. Även att det är ett av våra "fulare" lopp (pga av mig) var känslan mellan mig och Vicky riktigt go, vi kämpade oss igenom trots förarmissar:)

Kommentarer
Postat av: Tola

Inga problem med säcken! ;)

2012-03-19 @ 20:46:23
URL: http://tolajohansson.blogg.se/agility

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0