FAAAN!!!

Publicerat: 2012-03-29 Kl: 18:41:36 | I kategori: Tävlingar


Skulle bara vilja skriva en lång rad av svordommar..
Var på rehab idag med chivas vilket gick jätte bra! Han blir bara mer och mer närmare jämt musklad vilket är toppen.
Nu till det tråkiga.. Som jag skrev förut så skulle jag prata med veterinären om/hur vi skulle gå tillväga med vicky. Vicky måste operera bort sina äggstockrester, eftersom provsvaret visade att hon är under såpass stor hormonell påverkan. Dom ville inte behandla med p-spruta/hormon-spruta då de ofta ger biverkningar. Det enda behandlingsalternativet som fanns kvar var kirurgi... Så, den 25:e april ska hon in och opereras.
Hej då alla träningar/tävlingar någon månad efter! Självklart går vickys hälsa före ALLT annat. Men ändå, vi som kommit igång så jäkla bra den här våren, nu blir det ett break mitt i högsäsongen.
Hade 4 tävlingar inplanerade i maj, bl.a. Doggy cupen = hej då.

Detta MÅSTE gå bra nu mitt <3 att vicky mår bra är det viktigaste!

Faan, känner mig så tom. Är så fruktansvärt trött på att all skit ska drabba mina hundar. När ska oturen vända? Helvete.

Kommentarer
Postat av: maria

Usch vad tråkigt! Vet precis hur det känns! Har haft en massa otur med mina hundar.. Det är så trist! Men tänk på att hon är så ung, ni har superlång tävlingskarriär framför er, ni kommer hinna med så mycket roligt tillsammans :-):-) en månad är ingenting, det går superfort! @-}--

2012-03-29 @ 21:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0