Banskisser Värnamo 24:e mars

Publicerat: 2012-03-25 Kl: 21:14:06 | I kategori: Tävlingar


Här kommer skisserna på loppen från tävlingen!
Kommenterar bara lite kort under varje skiss eftersom jag redan har skrivit hur det gått:)

Agilityklass - Disk

Jädra tunnelingång vid nr 3. Jag stod för dåligt och Vicky tyckte det var bättre att ta första ingången;) Efter vår disk där tappa jag suget lite och jobba inte alls så som jag hade tänkt (måste verkligen träna på att jobba varje hinder även om det skiter sig innan) Men gungan blev super bra, något vi inte alls tränat så mycket på i vinter att jag skulle kunna förvänta mig att hon skulle ta den korrekt. Men det gjorde hon:D




Hoppklass A - 8:e plats



Härlig fartbana! Jag kallade in henne ståendes vid hinder 3, sen KÖRDE vi! Super nöjd att jag verkligen sprang och litade på Vicky, vilket flyt vi fick. Sen att det blev 5 fel i slutet vid den böjda tunneln gör inget, det var mitt fel. Känslan under loppet var go vilket är det viktigaste!




Hoppklass B - Disk


Ja här finns det väl inte så mycket att säga. Vi kom till hinder 4 där Vicky blev jätte rädd för dommaren vilket jag skrev om i förra inlägget. Slutade med att vi bara tog dom sista hindrena och sen en stor belöning.


Tack http://tolajohansson.blogg.se/agility/ för en super dag! Är från henne jag snor alla grymma banskisser;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0