Träning - Söndag

Publicerat: 2012-01-24 Kl: 17:06:00 | I kategori: Träningar


Den här banan var uppbyggd när vi kom på söndag morgon!


Ewa-Marie hade lagt upp den på sin blogg http://propiraya.wordpress.com/ Hoppas det var okej att jag lånade den!

Jag och Vicky körde inte banan i ett svep utan delade upp den i två delar. Vissa saker gick jätte bra som slalom, där känns hon mycket säkrare nu.
Det märktes att Vicky var ganska trött detta pass. Är ju påfrestande, inte allra minst för huvudet att träna två dagar i rad. Tröttheten resulterade i att hon inte alls hade samma sug på tex tunnlar. Hon var även lite fjantig och fick för sig att springa förbi något hinder och så;) Men det är bara att jobba på, jag är ändå jätte nöjd med Vicky efter dessa två dagar!

En liten övning för att Vicky ska bli mer följsam och "kom till mig"


Dessa två dagar har varit så lärorika! Ewa-Marie är en grym instruktör, så engagerad och läser hunden och föraren supersnabbt. Hoppas vi kan få ner henne i höst igen!:) Nu är vi taggade till att träna vidare!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0