Tävlingsplanering

Publicerat: 2012-01-10 Kl: 20:38:00 | I kategori: Tävlingar


Ulricehamn 15 januari, inoficiell

Tibro 28 januari, inoficiell

(2ho-klass, 1ag-klass) Debuten i ag-klass. ANMÄLD!

Tidaholm 25 februari, inoficiell
(2ho-klass, 1ag-klass) ANMÄLD!

Älmhult 11 mars, inoficiell

Värnamo 25 mars, inoficiell

Hjo 5 maj, inoficiell

Götene, 12 maj, inoficiell

Huskvarna 19 maj, oficiell

Vadstena 2 juni, oficiell

Som ni ser är två tävlingarna helt klara, änmält och betalt. Båda två ligger i grannkomunerna vilket är skönt. Vi behöver komma ut på mååååååånga tävlingar och få rutin.
Ulricehamn tävlingen som redan är på söndag är jag inte 100 att jag ska åka på. Beror lite på om jag får med mig någon osv.. På den tävlingen anmäler man sig först när man kommer dit, så behöver inte bestämma mig än om jag ska dit.
Älmhult tävlingen är jag inte säker på om vi ska åka på, får se!
Resterande tävlingar som jag har skrivit upp ska vi försöka åka på, speciellt de oficiella. Hjo-tävlingen är ju extra given eftersom det är våran klubb som anordnar och jag ska vara med och hjälpa till.

Detta är alltså den närmsta planen. Kommer tillkomma flera tävlingar och en del kommer säkert ändras.

Kul ska vi ha jag och Vicky:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0