Gårdagens träning

Publicerat: 2012-01-13 Kl: 12:32:00 | I kategori: Träningar


Igår var jag och Vicky med Gina och Zonny neråt Ulricehamn och tränade. Kul att komma och träna på ett nytt ställe!

Så här såg banan ut på ett ungefär. Avstånd och sånt blir ju inte samma när man målar i paint;) Men ungefär!



Vad fungerade bra?
Väldigt bra sug, taggad och försökte hela tiden göra sitt bästa.
Slalomet kändes riktigt bra idag! Det var inte många gånger hon gick ur.
Testade även lite "felslalom" på 4 pinnar vilket vissa gånger gick jätte bra

Vad kan bli bättre?
Min position på banan samt att vara noga med att inte hålla ut handen då jag inte behöver det eftersom jag då "trycker ut" Vicky.
Inte bli stillastående utan satsa hela tiden
Slalom på "fel" sida

Hur ska jag göra det?
Fortsätta träna felslalom
Vara noga med min position och mina rörelser. Det kommer bli bättre när vi lär oss mer samt får mer rutin. Så allt handlar egentligen om att träna, träna;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0