Gårdagens träning, 8/1

Publicerat: 2012-01-09 Kl: 17:16:00 | I kategori: Träningar


På gårdagens träning var två små banor uppbyggda. Har målat upp en av banorna i pain, så snyggt;)

Vad fungerade bra?
Balansen fungerade riktigt bra igår, vi körde running! Vicky hade en väldigt bra fart och fina kontaktfält, märks att running-träningen gett resultat. Det känns väldigt stabilt!
Vicky hade hela träningen ett väldigt bra sug, ville framåt och var på hugget hela tiden.

Vad kan bli bättre?
Svängen mellan 3:an till 4:an. Jag visade för dåligt och Vicky trodde hon skulle upp på balansen, och flöt därför ut väldigt innan jag fick tillbaka henne. Måste träna sånna här svängar.
Gjorde ett framförbye mellan 6:an och 7:an som kan bli bättre.
Att jag inte ska bli stillastående!

Hur ska jag göra det?
Ska träna på dessa svängar tillsammans med Gina någon dag. Måste tänka mig för och vara tydlig med min handling i sånna här situationer.
Träna framförbyten ännu mer!
Känns som mycket av mina problem bottnar i att jag inte riktigt har koll på min kropp, då blir handlingen inte helt tydlig gentemot Vicky. Detta måste jag träna på!

Tyvärr hade jag glömt att ladda filmkameran..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0