Dag 13 - En ras jag inte vill ha

Publicerat: 2012-01-31 Kl: 14:45:00 | I kategori: Allmänt


Känns nästan elakt att säga "denna ras vill jag inte ha" Det är ju inte rasen som spelar någon roll, utan personligheten som finns bakom. Jag hade ju inte älskat mina hundar mindre om dom hade varit Schäfrar tex ;) Sen det klart finns det raser som jag väljer bort framför andra. Främst de som är stora och tunga och som ofta är drabbade av diverse skador. Men det är inte för att det är något fel på själva hunden, utan att jag inte vill ha en stor och tung skadedrabbad ras.

Hur tänker ni kring detta?
Kommentarer
Postat av: Malin

SV: Vi bor i Lidköping. Så det är inte så långt i från dig. :)

2012-01-31 @ 14:59:52
URL: http://sheltienbell.friendly.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0