Dag 11- Hur valde jag kennel?

Publicerat: 2012-01-29 Kl: 10:59:00 | I kategori: Allmänt


Kom in på detta med kennel i ett tidigare av "20 dagars" inläggen.
En hund där jag rider kommer ifrån samma kennel, "Törnlundas", som mina hundar. Eftersom den hunden kom därifrån, hade jag varit inne och kikat mycket kennelns hemsida. När Vicky kom upp på till salu sidan gick det fort. Ett telefonsamtal och hon var våran.
Man kan tycka att det var väldigt slumpmässigt med val av kennel och köp av hund. Och visst, det kan jag hålla med om. Men samtidigt känndes det rätt och det var nästan som ödet gjorde att Vicky kom till oss. Jag kände hela tiden att det är hunden jag skulle HA, svårt att förklara. Det var någon mening med att det gick så fort och blev som det blev, det skulle helt enkelt bli vi. Hon är verkligen min bebis <3
När lillebror Chivas blev till salu så var det inte heller ett svårt val, han skulle vi också ha!

Kommentarer
Postat av: Anna Bilbo & Gimli

Helt klart ibland spelar ödet med i spelet :) Vissa hundar är det bara meningen att man ska ha tror jag, sen kan det var en hund som man får jätte bra kontakt med eller en som gör att man blir gråhårig och mest får jobba med men som att en sådan hund lär en mycke :)

2012-01-29 @ 14:59:30
URL: http://svanstippen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0