Dag 1 - presentation om mig själv

Publicerat: 2012-01-19 Kl: 14:59:00 | I kategori: Allmänt


Usch, tycker det är så tråkigt att presentera sig själv, det låter alltid så konstlat. Iallafall, here I go!
Heter Mirja och är 22 år gammal. Bor tillsammans med min sambo Robin och våra två hundar i den lilla staden Hjo. Har fast jobb som personlig assistent, men ska börja plugga till hösten. Känner att det är dags att göra något annat! Är annars en glad och posetiv som alltid har många bollar i luften, ibland lite för många.

      

Mitt stora intresse är djur, speciellt hundar. Har haft hund sen jag var 6 år gammal, då en Collie. Efter detta har familjen haft Berner Sennen och Sheltie. Nu har jag mina egna:)
Eh fy vilken tråkig text! Undrar ni något får ni helt enkelt fråga;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0