Ändrade planer

Publicerat: 2012-01-04 Kl: 16:51:24 | I kategori: Allmänt


Blev ingen agilityträning idag, det blåser halv storm här:/ Vi ska göra ett nytt försök imorn istället!

Jag har länge varait sugen på att ta med Vicky till den rehabskjusköterskan som Chivas går till (han opererades i aug) Friskvård tycker jag är väldigt viktigt, även i förebyggande syfte. Jag ville göra en check på Vicky, att hon är jämt musklad, inte har några "knutor.." osv. Nu när vi börjar träna och tävla agility såpass mycket vill jag bara kolla att allt är okej:)
Imorse ringde jag in till veterinären, tänkte att det är lika bra att boka en tid. Då hade dom en tid redan idag, kl:13.00. Här går det snabbt, men lika bra och ta den, skulle ju ändå kollas upp.
Christin, världens bästa rehab sjuksköterska, klämde och kände på Vicky, mätte muskler osv. Fick mycket berömm för att hon var jämt och fint musklad. Vicky hade en väldigt bra "grund" sa Christin. Vi pratade även mycket friskvård, intressant! Vi ska försöka bygga lite mer rumpmuskler på Vicky, fick med jätte bra övningar för det. Om ca 1 månad ska vi tillbaka för att ta en check igen, då blir det kanske också lite water walker.

Känns skönt att ha få bekräftat att Vicky är jätte fin i kroppen. Nu är det bara att köra på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0