Gårdagens träning!

Publicerat: 2012-02-20 Kl: 19:20:00 | I kategori: Träningar


Vad roligt det var att träna igår! Man hinner verkligen att längta efter det nu när man bara kan träna en gång i veckan. Vår = JA TACK!
Igår kändes det överlag mycket bättre än vad det gjorde förra veckan. Visst, Vicky var galet pigg, men inte till den grad att det gick överstyr som det ibland kan göra;)  
Säcktunneln var med i en av övningarna, jätte bra tyckte jag eftersom det var ett tag sedan Vicky sprungit i den. Ibland kan hon få för sig att den är lite otäck, men igår var det inga problem. Klockrent varje gång, vilket var väldigt skönt då den med all säkerhet kommer vara med på tävlingen i helgen:)
Något jag verkligen måste tänka på är att inte bli stillastående vilket jag lätt kan bli, speciellt i framförbytena. Det är som att jag inte tror att jag kommer hinna efetrsom Vicky är så snabb, och då bromsar jag i kroppen och det blir inget flyt.. Men med lite tips från Gina och Cina, att verkligen våga och inte bromsa, fick vi till såå snygga byten. Fick till en så go känlsa och Vicky gjorde allt jätte snyggt! Nu taggar vi tävling på lördag! Hoppas att snön fortsätter smälta bort så vi kan träna lite på klubben innan:)

Synd att träningen inte filmades för jag gjorde världens fulaste vurpa. Kom ur en sväng och skulle vända upp tight samtidigt som jag på något vis slår knut på fötterna. Vipps så ligger jag på rygg i ridhussanden;) Vicky blev väldigt förvånad och undrade varför jag låg där. Var bara att borsta av sig och köra igen;)

Ingen bra kvalite på bilderna, men ändå något!







Fina, duktiga Vicky!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0