Från imorse

Publicerat: 2012-02-02 Kl: 16:56:21 | I kategori: Allmänt


Imorse var jag uppe med hundarna på Bhk och gick morgonpromenaden. Passade även på att ta någon vända slalom och träna några minuter på "tajt" och "runt" kommando vilket gick bra.




Såå fint när solen började gå upp!




Runt brukshundsklubben finns en liten skogsrunda där man brukar rasta hundarna. Idag gick vi ifrån stigen och in i "skogen" där hundarna verkligen fick lyfta på benen. Detta är specielt bra för Chivas då han ska gå mycket i kuperad terräng. Han operarade höften i höstas och "off road walk" ingår i hans rehabprogram!
Kommentarer
Postat av: Ann-Margret & Vinja

Vad kul att du hittade till oss :) Ja hon är fin min Vinja, mattes sötnos.



Dina hundar var också fina. Tråkigt att din ena hund varit dåligt och behövt att opereras. Men det verkade ju som det var en lyckad operation :) Blir ju en hel del rehabelitering efter en sån operation kan jag tänka mig.

2012-02-02 @ 22:08:19
URL: http://heratorpetsvinja.minwebbplats.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0