Gårdagens träning!

Publicerat: 2012-02-13 Kl: 20:12:00 | I kategori: Träningar


Vad kul det var att vara tillbaka och träna efter en veckas ofrivilligt uppehåll (jobb..)
Som jag förmodade var Vicky väääääldigt laddad och tyckte det var hur kul som helst! Det märktes att vi inte kört så frekvent de senaste två veckorna. Smågalen hund:D
Jag själv var också väldigt taggad att få till ett bra träningspass. Ibland när jag vill så mycket kan det bli lite kortslutning i mitt huvud, som det blev lite igår. Jag fick inte till den där goa känslan. Så kan varken säga att det gick bra eller dåligt igår..det gick okej! Men vissa saker fick vi till så jävkla bra! Vicky gjorde grymma ingångar till slalomet samt snygga tunnelsekvenser:) Det är jag jätte nöjd med!
Hoppas på lite mildare väder i veckan så vi kan åka upp till klubben och köra lite smått. Sen taggar vi träning på söndag igen!


Jag vill ha sommar!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0