Värdelös

Publicerat: 2012-04-16 Kl: 21:18:59 | I kategori: Träningar


Jag var fullkomligt värdelös på dagens träning. Hade noll fokus, glömde banan, ja allt var kaos för mig. Ingen aning varför? Hade en bra känsla innan.. Vicky var ett krutpaket som hade svårt att tygla energin. Eftersom jag var så jäkla dålig idag blev vicky väldigt frustrerad, med all rätt. När hon blir så frustrerad lägger hon energin på fel saker..Det blev en ond cirkel helt enkelt.
Ingen ide att beskriva träningen/banan mer ingående. Jag kan iaf säga att det var en riktigt knepig bana som nu i efterhand, var svårare än vad vi i dagsläget klarar av. Måste minst va klass 2? Det var helt enkelt ingen bana som man kunde ha en dålig dag på, vilket jag hade idag!

Vicky är iaf bäst!! Fina hund<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0