Tacksam

Publicerat: 2012-04-01 Kl: 12:59:00 | I kategori: Allmänt


Är så glad att jag började med agilityn. Jag som alltid har hållt på med hästar, har ofta känt att jag saknar känslan av att tillhöra en grupp. En grupp som tränar ihop, åker på tävlingar tillsammans och bara har det allmänt roligt. Alla dessa saker har jag fått uppfyldda genom agilityn:)
Jag har lärt känna massa härliga träningskompisar som verkligen är hur goa som helst. Alla puschar varandra till att utvecklas och alla vill se varandra lyckas. Hjo bk/agility är verkligen ett härligt gäng som jag är glad att få tillhöra! Sen är jag även så tacksam gentemot Gina som hjälp mig och Vicky grymt mycket. Utan henne hade vi inte kommit en tiondel av vart vi är nu. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0