Svar

Publicerat: 2012-04-29 Kl: 10:45:09 | I kategori: Allmänt


Har fått några frågor som jag tänkte att jag skulle svara på!


Vilken klubb tävlar/tränar du för?
-
Hjo brukshundklubb

Vilka klasser är du i och tävlar? och hur många pinnar har du i dom klasserna?
-
Vi är i klass 1 både i ag och i ho. Har bara tävlat 6 (?) tävlingar så har inte hunnit så långt. Nu är det dessutom ett avbrott pga av operationen..
Har inga pinnar än, bara tävlat en officiell och där va vi 21 hundradelar från pinne:D

Vad satsar du på inom agilityn eller vill du bara ha det som en kul grej eller typ satasar du mot SM och liknande? :)
- Jag vet faktiskt inte riktigt. Först och främst vill jag komma igång igen efter Vickys operation. Sen vill jag ha riktigt roligt ute på tävlingar. Det klart, drömmen vore ju SM, men resan dit är låång. Men mål och drömmar måste man ha :)



Jätte kul när det droppar in lite frågor!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0