Kurs och träning

Publicerat: 2012-04-04 Kl: 21:27:14 | I kategori: Tävlingar


Nu ikväll har jag som jag berättade tidigare, varit hjälptränare på agility-fortsättnings kursen. Var riktigt kul att stå vid sidan om och hjälpa till istället:)

Innan kursen passade jag, Gina och cina på att träna. Vi byggde upp en hoppbana, 19 hinder, från tävlingen jag var på i Värnamo.
Vicky var superduktig idag. Första loppet blev klockrent, bra flyt och nolla. Hon är så jäkla härlig, gör alltid sitt bästa och grymt följsam. Det känns verkligen som att det börjar lossna för oss. All träning börjar ge resultat:) världens finaste vicky<3

Imorn börjar torsdagsträningarna, är riktigt taggad nu när det kändes så bra idag:) två träningar i rad, sen blir det lugnt över påsk för vicky.

Kommentarer
Postat av: Matts

Hejdu! Jag har precis startat en blogg och behöver lite feedback :) Så kolla gärna in och säg vad du tycker :)

2012-04-04 @ 23:00:08
URL: http://mattspointofview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0