Gårdagens träning

Publicerat: 2012-04-06 Kl: 11:06:12 | I kategori: Tävlingar


Igår började "torsdagsträningarna". Igår var det dock bara jag, Viktoria och pauline där;) tror det blir mer folk nästa gång!

Iaf byggde vi upp en klass 2 ho-bana som Gina skickat (hon var sjuk)
Långhoppet bytte vi ut mot ett vanligt hinder, säcken skippa vi för den var inlåst.

Överlag gick det jätte bra. Vicky klarade svårigheterna, skalomingången och tunnelingångarna, bra. Igår hade vi istället problem med "simpla" saker, tex; att hon flöt ut bakom ryggen på mig när jag gjorde framförbyte mellan 2:an och 3:an. Det berodde dock till största delen på mig och min handling. Sen måste vi också lägga ner lite mer tid på att träna tajta svängar.
Det märks så tydligt, att när jag bara kör och verkligen springer på, då går vicky som allra bäst. Då finns det ingen tid för henne att hinna bli frustrerad eftersom jag inte mesar. Det är något jag jobbar på, att alltid SPRINGA;)

Är iaf jätte nöjd med vicky. Hon kämpar alltid och gör sitt bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0