Gårdagen

Publicerat: 2012-04-11 Kl: 09:34:49 | I kategori: Tävlingar


Igår spenderade jag och vicky några timmar uppe på Bhk då vi först tränade och sen var på planeringsmöte.

Banan vi körde igår var en agilitybana, typ klass 2. Mycket svängar och lite knepiga tunnelingångar, bland annat en tunnel som låg under A-hindret.

Ska jag summera träningen så gick det väl sådär. Det var faktiskt en ganska svår bana:P vicky var iaf jätte duktig och gjorde precis det jag bad om. Sen är det ju inte konstigt att det blir fel när jag handlar knas.. Duktig hund igår, mindre duktig matte:)
I slutet fick vi iaf en bra runda, då avslutade vi. Sen måste jag tillägga att hon gjorde slalom toppen igår, skitsnygga ingångar!!!

Efter träningen hade vi möte om våran tävling den 5:e maj. Nu har anmälan stängt och det blir lite mer än 120 starter. Tyvärr kommer inte vi kunna vara med och tävla då vicky är nyopererad:/
Vicky var däckad under hela mötet och låg och sov i mitt knä, söthund:)

En bild av banan vi tränade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0